Choď na obsah Choď na menu
Reklama
Reklama
 


Raňajková ovsená kaša

5. 4. 2011
Suroviny:

pre 2 osoby:

45g jemných ovsených vločiek
15g ovsených otrúb (ak nemáte otruby nahraďte ich rovnakým množstvom vločiek)
400ml nízkotučného mlieka
1 a ½ ČL hnedého cukru
mletá škorica – podľa chuti (alebo kakao, granko...)
rôzne sekané orechy (my máme najradšej sekané pražené lieskovce alebo pražené mandlové lupienky)
Ovocie – čerstvé, sušené alebo mrazené (my dávame najradšej rozmrazené maliny, alebo zmes čiernych a červených ríbezlí). Záleží na vašej chuti – ak máte radšej sladké dajte si nakrájaný banán a pod.
 

 

 
Postup:

Do menšieho hrnca dáme spolu mlieko, vločky, otruby a cukor a na vyššej teplote a za stáleho miešania privedieme do varu. Následne teplotu znížime a varíme cca 3 minúty – pokiaľ kaša nezačne hustnúť. My máme radšej kašu “stredne hustú”. Ak ju chcete veľmi hustú povarte ďalších pár minút. Ak máte naopak radšej kašu riedku varte ju menej.

Po uvarení rozdelíme rovnomerne do dvoch misiek a posypeme škoricou, pridáme orechy a rozmiešame. Navrch poukladáme ovocie (kto chce môže ho tiež zamiešať do kaše).

 

Obrázok

 

Obrázok

 

Takéto raňajky sú chutné a veľmi zdravé. Najlepšie na nich je, že budete mať dlho pocit sýtosti. Ovsené otruby navyše napomáhajú k znižovaniu cholesterolu.
 
Reklama

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.